Het duurt ongeveer één week om uw telefoonnummer van uw huidige provider naar Kabeltex over te zetten.
Het duurt ongeveer één week om uw telefoonnummer van uw huidige provider naar Kabeltex over te zetten.
Kabeltex BV
Abbewaal 31
1791 WX Den Burg
(0222) 315 411
info@kabeltex.nl
administratie@kabeltex.nl
helpdesk@kabeltex.nl
Maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 19:00 uur
17.00 - 19.00 uur beperkt bereikbaar
Zaterdag van 10:00 - 15:00 uur
Op zaterdag voicemail inspreken. Wij nemen uw melding zo snel mogelijk in behandeling.
Buiten de bovenstaande tijden is een storingsdienst beschikbaar. U kunt een voicemail inspreken en mocht de impact hoog zijn wordt u terug gebeld
Verhelpen van een blokstoring (hele straat of buurt) wordt opgestart.
Verhelpen van een individuele storing wordt de volgende werkdag opgestart.
Kabeltex BV
Abbewaal 31
1791 WX Den Burg
(0222) 315 411
info@kabeltex.nl
administratie@kabeltex.nl
helpdesk@kabeltex.nl
Maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur
Zaterdag van 10:00 - 12:00 uur (beperkte bezetting)
Werkdagen van 17:00 - 20:00 uur
Zaterdag van 10:00 - 17:00 uur
Zondag van 11:00 - 17:00 uur
Tijdens deze tijdstippen kan het zijn dat de melding op de voicemail ingesproken moet worden.
Verhelpen van een blokstoring (hele straat of buurt) wordt opgestart.
Verhelpen van een individuele storing wordt de volgende werkdag opgestart.
Storingen buiten bovenstaande tijdstippen kunt u inspreken.